Luc vierde in Bonneville

Luc bezorgde het volgende wedstrijdverslag van zijn cross in Bonneville. Onze crosscrack heeft het maar weer eens gedaan…

Op aanraden van Jean-Paul heb ik me gisteren naar het prachtige Waalse Bonneville begeven voor hun jaarlijkse cross. Bij het rijden begaf mijn hart het bijna bij het zien van de streek. Zelden zo’n heuvels, valeien en rotspartijen bij elkaar gezien. Bijzonder groot was mijn ontgoocheling dan ook dat we zeven rondjes rond het voetbalveld moesten afleggen in plaats van berg en dal te verkennen op onze sloffen. Maar de tijden mogen er dan ook zijn. We hebben 7300m afgelegd (ipv de voorziene 7000m door een vergissing van dat jurylid waarvoor het de laatste wedstrijd was en de hoeveelheid pintjes ondertussen ook nogal opliep) en ik bleef mooi onder de 28min. Dat is natuurlijk met dank aan Pierre voor zijn trekwerk op vrijdag.

In ieder geval heb ik een dikke blaar onder de voet en de resolutie rijker nooit nog naar bonneville af te zakken, of toch in ieder geval niet voor de lokale cross.

Luc werd knap vierde op 31 masters in 27’13”. Dat belooft voor het vervolg van het crossseizoen!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.