Intervaltraining 2 november

Deze keer ligt het accent niet op pure snelheid zoals vorige keer. Het zijn vooral de recuperatiestukken die kort zijn, met in het laatste deel van de training ook een snelheidsaccent erbovenop.

  1. 2 x (800-400R) aan 800m-tempo
  2. 2 à 3 x (600-200R) aan 800m-tempo
  3. 4 heuvelsprintjes, van gewoon duurlooptempo naar bijna-sprint
  4. 3 à 4 x (400-200-200R) met 400 aan 800m-tempo, 200 1″/100m sneller)

Wat het laatste deel betreft: doe die snellere 200m niet te snel, of je doet jezelf de das om. Gewoon een tikkeltje sneller. Eigenlijk had ik net zo goed kunnen schrijven 3 à 4 x (600-200R) met op het einde een lichte tempoversnelling.

Ik zal er woensdag en vrijdag niet bij kunnen zijn, maar alvast veel plezier!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s